REBRANDING 4FUN MEDIA S.A.

RUSZA PIERWSZA SPOŁECZNOŚCIOWA TELEWIZJA MUZYCZNA POD WSPÓLNYM BRANDEM 4FUN
  • RUSZA PIERWSZA SPOŁECZNOŚCIOWA TELEWIZJA MUZYCZNA POD WSPÓLNYM BRANDEM 4FUN
  • REBRANDING I ZMIANA NAZW STACJI NA 4FUN HITS ORAZ 4FUN FIT&DANCE 
  • NOWA FORMUŁA TELEWIZJI ZINTEGROWANEJ SPOŁECZNOŚCIOWĄ APLIKACJĄ SECOND SCREEN

Zarząd 4fun Media S.A. opublikował komunikat dotyczący modyfikacji planów rozwoju Spółki przewidzianych na 2015 rok. Zarząd podjął decyzję o zwiększeniu wydatków na działania związane ze wzrostem rozpoznawalności marki 4FUN. W efekcie, każdy z kanałów zostaje repozycjonowany, a dwa z nich zmieniają dotychczasowe nazwy z mjuzik.tv na 4FUN HITS oraz z TV DISCO na 4FUN  FIT&DANCE.

Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii związanych z promocją najbardziej rozpoznawalnych brandów na rynku polskim, rozwijam spółkę w oparciu o potencjał jej najsilniejszej marki  4FUN. Wykorzystując siłę social mediów oraz naszą aplikację typu second screen - 4FUN APP, proponujemy naszym widzom pierwszą na polskim rynku telewizję społecznościową, oferując im realny wpływ na kształt stacji telewizyjnej oraz najlepszą muzykę do wyboru, dostosowaną do zróżnicowanych gustów w zależności od wieku, miejsca zamieszkania i preferencji naszych widzów. Pomysły kreatywne, których jestem autorem oraz całą kampanię informującą o zmianach, na którą składają się m.in. spoty reklamowe emitowane w telewizji, kinach i Internecie, będziemy realizować siłami własnego zespołu. To dowód, iż podobne kampanie jesteśmy wstanie  realizować dla innych firm.  Rebranding to także zmiana w funkcjonowaniu całej organizacji. Moim celem jest, aby marka 4FUN stał się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu, co wykreuje  nowe źródła przychodów dla Spółki. Myślę o stworzeniu wydzielonej spółki, która zajmie się usługami reklamowo-komunikacyjnymi - wyjaśnia cel planowanych zmian  Rafał Baran, Prezes Zarządu 4fun Media S.A.  

Planowane działania wiążą się z koniecznością poniesienia przez Spółkę dodatkowych kosztów  związanych z przygotowaniem i uruchomieniem rebrandingu, kosztów reorganizacji struktury organizacyjnej  firmy, dodatkowych kosztów osobowych oraz dofinansowania działań związanych z nowym wizerunkiem kanałów, w tym nakładów na produkcję kontentu telewizyjnego, zwłaszcza w kanale 4FUN FIT&DANCE. Zarząd Spółki szacuje, iż koszty i nakłady inwestycyjne z tego tytułu poniesione w całym 2015 roku wyniosą łącznie 2,5  mln zł.

Zarząd poinformował jednocześnie, i ż koszty planowanych zmian były tylko częściowo uwzględnione  w budżecie stanowiącym podstawę do przygotowania prognozy na 2015 rok. W związku z powyższym, Zarząd Spółki zwrócił uwagę w komunikacie, iż wymienione czynniki mogą mieć znaczący wpływ na poziom realizacji prognozy w kolejnych kwartałach bieżącego roku.