Aktualności
Agencja FCB Bridge2Fun nagrodzona za kreację kampanii Onetu "100 lat Polsko"

Agencja hybrydowa FCB Bridge2Fun autorem kreacji nagrodzonej kampanii Onetu „100 lat Polsko”.

Kampania zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019. Tytuł przyznano w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign.  

W ramach nagrodzonej kampanii dziennikarze Onetu stworzyli ponad 300 artykułów oraz materiałów wideo, które nawiązywały do najważniejszych wydarzeń w historii Polski. Na specjalnie do tego stworzonej stronie internetowej 100latpolsko.onet.pl czytelnicy mogli znaleźć, m.in. wywiady ze znanymi Polakami oraz quizy. Stworzono także siedem klipów, które z humorem prezentowały znane na całym świecie wynalazki, o których nie wiadomo, że zostały zaprojektowane przez Polaków. W ramach głosowania internetowego, w którym wzięło udział 70 tys. internautów, trzy materiały wideo trafiły do międzynarodowej dystrybucji. Spoty #100lat Polsko wyświetlono w mediach społecznościowych 80 milionów razy w 153 krajach na całym świecie. Kampania #100latPolsko była realizowana w Polsce oraz za granicą od lipca do listopada 2018 roku. Oprócz obecności w sieci, połączono różne narzędzia i kanały komunikacji: spot „Łączy nas hymn” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego był pokazywany w telewizji, w kinach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Materiały graficzne nawiązujące do kampanii były prezentowane na billboardach oraz na muralu w Warszawie. Projekt był wspierany także reklamą radiową.

Kreację stworzyła agencja hybrydowa FCB Bridge2Fun (należąca do grupy 4Fun Media S.A), która odpowiedzialna była także za jej produkcję (we współpracy z Działem Marketingu oraz Działem Kreatywnym Grupy Onet-RAS).

“Ta kampania reklamuje wspaniałe wartości - wolność i jedność, dlatego była dla mnie i mojego zespołu szczególnie ważna. Do współpracy zaprosiliśmy Wojtka Smarzowskiego, który jest świetnym obserwatorem i recenzentem polskiej rzeczywistości i jej demonów. W projekcie połączyliśmy formułę reklamową z fabularną i reportażową”. Cieszę się zatem bardzo, że została zauważona na międzynarodowym konkursie - powiedział Rafał Baran, szef hybrydowej agencji FCB Bridge2fun.    

Copyright 4FUNMEDIA SA