Aktualności
FCB Bridge2Fun dla AVIVA. Pierwsza kampania nowej marki ubezpieczeniowej TERAZ

FCB Bridge2Fun dla AVIVA. Pierwsza kampania nowej marki ubezpieczeniowej Teraz by Aviva!

Przełom w ubezpieczeniach - Autocasco na godziny z TERAZ – rusza kampania launchująca nową markę TERAZ by Aviva. 

Pojawienie się nowej marki masowej jest zawsze wydarzeniem. Jeśli marka niesie ze sobą prawdziwy przełom dla Klientów w wymiarze produktowym i użytkowym to jest to jeszcze większe wydarzenie. Jesteśmy dumni, że mogliśmy brać udział w tworzeniu tego wydarzenia od samego początku, tworzenia nowej marki, łącznie z pozycjonowaniem, nazwą, CI oraz komunikacją – mówi Rafał Baran CEO agencji FCB Bridge2Fun. 

Oferta pod marką TERAZ by Aviva pozwala na zakup ubezpieczenia Autocasco na ile chcesz: na kilka godzin, na weekend albo na czas urlopu. A to wszystko za pomocą prostej i intuicyjnej aplikacji.

Zaprezentowana 18 czerwca br. nowa marka TERAZ by Aviva będzie promowana w ruszającej dziś kampanii reklamowej. Spoty telewizyjne podkreślają przełom i innowacyjność nowej marki TERAZ.

Utrzymane w stylistyce Wesa Andersona spoty pokazują w humorystyczny sposób przygody bohaterów, którzy dzięki temu, że kupili Autocasco na określony czas, nie muszą się martwić tym, co ich spotkało. Nie ważne, czy jest to wyjazd na kilka godzin na ryby, weekendowy wypad za miasto lub wakacje w Chorwacji – z TERAZ można wybrać okres ubezpieczenia na tyle na ile potrzeba – już od 3 godzin do 30 dni. A płatność wykonać wygodnie kartą.

Stawiamy na komunikację, która w nieszablonowy, humorystyczny sposób opowiada o nowej marce
i ubezpieczeniu. W spotach przedstawiamy historie osadzone w realnym świecie, ale z przymrużeniem oka. Dzięki temu chcemy wyróżnić się na rynku z naszą niestandardową ofertą
– mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie. 

Kampania nowej oferty obejmie telewizję, radio, Spotify, VoD, outdoor (billboardy przy autostradach i drogach szybkiego ruchu), kampanię w internecie (m. in. strona www.teraz.pl) i media społecznościowe oraz współpracę z influencerami.  

Markę, jej strategię oraz kreacje reklamowe stworzyła agencja FCB Bridge2Fun (Rafał Koński – Dyrektor Strategii, Małgorzata Drozdowska - Executive Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Ewa Kucharska - Art. Director, Bartek Schmidt – Copywriter, Jacek Wójcik - Senior Copywriter, Katarzyna Bryłka - Account Director).

Muzyka to kompozycja Grzegorza Skawińskiego i Waldemara Tkaczyka z repertuaru ONA, którą odświeżyli sami autorzy specjalnie dla Teraz.

Planowanie mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Za działania w social media odpowiada Nieagencja.

 

Copyright 4FUNMEDIA SA