Aktualności
Mustache.pl z nowym managementem. Na czele Maciej Zieliński, Natalia Pomorska oraz Izabela Trzcińska

Grupa Kapitałowa 4fun Media SA nabyła w listopadzie 2018 roku poprzez swoją spółkę zależną 4fun.tv sp. z o.o. (obecnie: Mustache sp. z o. o.) zorganizowaną część przedsiębiorstwa Mustache Warsaw sp. z o.o. zajmującą się prowadzeniem serwisu internetowego mustache.pl oraz organizacją targów odzieżowych pod marką „Mustache Yard Sale”. Od momentu nabycia nowy podmiot Mustache Sp. z o.o. prowadzi działalność operacyjną w oparciu o dobre, rynkowe praktyki. 

Mustache jest marką, w którą mocno wierzymy i którą chcemy silnie rozwijać. Zależy nam bardzo, aby plasował się w ścisłej czołówce marek na polskim rynku modowym a zmiany, które przeprowadzamy umacniały tę pozycję. Będą się one toczyły w sposób jasny i klarowny, z dużym naciskiem na jakość oraz przejrzystość komunikacji - mówi Marta Sawicka, prezes zarządu Mustache Sp. z o.o., dyrektor zarządzająca Unitem E- Commerce 4Fun Media SA. 

Tym samym chcielibyśmy poinformować o zmianach personalnych, jakie zostały wprowadzone w lipcu 2019 roku.

Mustache rozstał się z Konradem Ozdowym i Patrykiem Debą w roli zarządzających biznesem. Bardzo dziękujemy im za wieloletnie zaangażowanie i życzymy wielu nowych sukcesów. Jednocześnie chcielibyśmy przedstawić zespół, który przejmuje ich obowiązki.

Za część targową odpowiadać będzie Maciej Zieliński (Event & New Business Director, maciej.zielinski@mustache.pl). Maciek jest doświadczonym managerem specjalizującym się w tworzeniu i sprzedaży konceptów marketingowych w obszarze szeroko pojętej popkultury, umiejętnie poruszającym się we wszelkich projektach wspierających marki poprzez zaangażowanie w modę, muzykę czy sport. Od ponad 18 lat z sukcesem współpracuje z klientami w celu efektywnego dotarcia do wybranych grup odbiorców. Współtwórca wielu wydarzeń, między innymi takich jak Eska Music Awards czy Orange Warsaw Festival. Od dawna także związany z rynkiem fashion. 

Operacyjnego wsparcia Maćkowi udzieli Dagmara Czernicka (Senior Event Manager, dagmara.czernicka@mustache.pl). Dagmara przez ostanie 10 lat zdobywała doświadczenie po stronie agencji eventowych i z sukcesem produkowała ogólnopolskie imprezy, m.in. dla marek Samsung, Polsat czy Orlen. 

W obszarze online za współpracę z projektantami oraz projekty komunikacyjne nadal odpowiadać będzie Natalia Pomorska (Category Manager, natalia.pomorska@mustache.pl ) oraz Izabela Trzcińska (Communication Manager, izabela.trzcinska@mustache.pl) ). Iza od wielu lat związana jest z rynkiem modowym prowadząc zarówno własną markę, jak i tworząc projekty komunikacyjne dla topowych polskich i zagranicznych marek. 

Mustache.pl jest platformą e-commerce, skupiającą wyselekcjonowane polskie marki modowe i niezależnych projektantów mody i twórców designu. Platforma stanowi rozwinięcie targów Mustache Yard Sale, organizowanych w Polsce od 2008 roku, które zyskały renomę najważniejszego wydarzenia w dziedzinie mody niezależnej i designu w całej Europie Środkowo - Wschodniej. Mustache daje klientom dostęp do oferty ponad 700 wyjątkowych projektantów w jednym miejscu. Twórcy współpracujący z Mustache otrzymują natomiast kompleksowe wsparcie całego procesu sprzedaży - od kampanii marketingowych, po obsługę bezpiecznych płatności i organizację wysyłki. Misją Mustache jest promowanie i wspieranie tego co w modzie ciekawe, unikatowe a wciąż jeszcze nieodkryte. 

Copyright 4FUNMEDIA SA