Aktualności
Onet: nagroda Effie dla Onetu za kampanię #100LatPolsko, za której kreację i komunikację odpowiadała agencja FCB Bridge2Fun

Onet:

Kampania Onetu #100LatPolsko została nagrodzona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming.

Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce ma Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide.

Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Spośród zgłoszeń do dwudziestej, jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards jury wyłoniło zwycięzców w kilkunastu kategoriach głównych: Dobra konsumenckie; Finanse; Kultura, rozrywka, media, gaming; Leki i suplementy diety; Motoryzacja; Napoje alkoholowe; Napoje bezalkoholowe; Retail/Kanały sprzedaży; Ubezpieczenia i inwestycje; Uroda i pielęgnacja; Usługi; Żywność, a także w kilku kategoriach specjalnych.

Wyróżniona brązowym Effie kampania #100LatPolsko miała pomóc Polakom wspólnie świętować 100-lecie odzyskania niepodległości, budując jednocześnie bliskość marki z użytkownikami i chęć polecania jej innym.

Kampania #100LatPolsko była realizowana w Polsce oraz za granicą od lipca do listopada 2018 roku. W ramach akcji wykorzystano szeroki zakres narzędzi komunikacyjnych. Spot „Łączy nas hymn” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego był pokazywany w telewizji, w kinach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Materiały graficzne nawiązujące do kampanii były prezentowane na billboardach oraz na muralu w Warszawie. Projekt był wspierany także reklamą radiową(...).

źródło: https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nagroda-effie-dla-onetu-za-kampanie-100latpolsko/21y68kh


Za kreację i komunikację kampanii #100LatPolsko odpowiadała nasza agencja FCB Bridge2Fun.

Copyright 4FUNMEDIA SA