Aktualności
Wirtualne Media: FCB Bridge2Fun przejmuje od Heart&Brain obsługę reklamową Black Red White

Pod koniec czerwca br. Black Red White rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje: Kalicińscy.com, Świeża Bazylia, FCB Bridge2Fun oraz broniąca obsługi klienta agencja Heart&Brain. 

Przetarg ostatecznie wygrała agencja FCB Bridge2Fun, która będzie odpowiadała za pełną obsługę marki w zakresie opracowania strategii komunikacji i realizacji kampanii mediowych  m.in. w telewizji, radiu, na outdoorze.

Naszym celem było znalezienie partnera, który mógłby zaoferować nam optymalne i dopasowane do nas rozwiązania, zgodne z dotychczasową strategią Black Red White. Poszukując nowej agencji braliśmy przede wszystkim pod uwagę merytoryczną wartość oferty oraz zaproponowaną koncepcję, która w znaczący sposób może pomóc wyróżnić naszą markę. To nie było łatwe zadanie. Nasz wybór padł na agencję FCB Bridge2Fun, która przedstawiła pomysły najlepiej odpowiadające na aktualne wyzwania stojące przed marką - powiedział Michał Jaskulski, wiceprezes zarządu Black Red White.

Źródło: Wirtualne Media

Copyright 4FUNMEDIA SA