Aktualności
Wirtualne Media: FCB Bridge2Fun w kampanii #WybieramyPrawdę dla Onetu

Onet (Ringier Axel Springer Polska) ruszył z nową kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim akcji jest siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi. Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z FCB Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Tematem przewodnim akcji Onetu #WybieramyPrawdę jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. (…)

Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem.  Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi.  My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze - mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska. (…)

Kampanię przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

Wirtualne Media

 

To kolejna kampania dla Onetu od FCB Bridge2Fun. Razem odważniej zadajemy trudne pytania. Rok temu pytaliśmy o nasz patriotyzm, w tym roku pytamy o to, czym jest prawda – mówi Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.


Nad kampanią pracowali: Rafał Baran (CEO), Agnieszka Klimczak (Executive Creative Director), Małgorzata Drozdowska (Executive Creative Director), Tomasz Milewski (Account Supervisor) oraz Robert Wawszczyk (Broadcast Production Manager). 


Spot kampanii #WybieramyPrawdę:


Copyright 4FUNMEDIA SA