Profil działalności
Grupa kapitałowa 4Fun Media SA działa na polskim rynku medialnym i reklamowym od 2003 roku. W jej skład wchodzą 4 unity biznesowe:
DIGITAL-OUT-OF-HOME
E-COMMERCE
TV & DIGITAL CONTENT
MARKETING SERVICES
Wszystkie unity swoją działalnością obejmują szeroki rynek mediów telewizyjnych, cyfrowych, reklamowych, marketingowych i e-commerce. Zgodnie ze strategią dywersyfikacji źródeł przychodu grupa kapitałowa 4fun Media kładzie nacisk na spójny rozwój poszczególnych brandów, dzięki którym tworzy atrakcyjną biznesowo grupę. Poszczególne marki tworzą wspólną platformę medialno – reklamową dostarczając klientom kompleksowych, nowatorskich rozwiązań, które wielokrotnie już zostały nagradzane podczas ogólnopolskich konkursów branżowych.
Digital-Out-Of-Home Unit
Digital-Out-Of-Home to obecnie drugie na świecie najszybciej rosnące (zaraz po internecie) medium reklamowe. W 2018 roku suma wydatków reklamowych na to medium wyniosła 13,4 mld dolarów. Popularność Digital OOH związana jest z niezwykle szybkim rozwojem technologii w obszarze digital signage. Synergia pomiędzy telewizją i on-linem, pełna kontrola nad planowanymi kampaniami w czasie rzeczywistym oraz elastyczne, indywidualne dopasowanie komunikatów do zmieniających się warunków zewnętrznych (m.in. za pośrednictwem danych z mobile), czynią to medium niezwykle atrakcyjnym dla reklamodawców. Za rozwój działalności grupy kapitałowej 4 Fun Media w segmencie Digital-Out- Of-Home odpowiada spółka Screen Network SA, która jest właścicielem spółek PRN Polska Sp z o.o. (posiadającej aktywa w postaci nośników) oraz firmy DOOH Net.
Screen Network SA
To lider rynku Digital-Out-Of-Home w Polsce. Zarządza największą w kraju siecią (23 606 tys. ekranów) w 3 635 lokalizacjach, co daje 40% udziału w rynku. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) w 553 miastach w całej Polsce w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Jako jedyny podmiot na polskim rynku oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform. Dodatkowo, wspólnie z Polsat Media, oferuje domom mediowym produkt pod nazwą Polsat Media AdScreen. Spółka Screen Network SA dysponuje obecnie największą, ustandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej. Dysponuje 40-stoma ekranami LED o powierzchni 50 metrów kwadratowych w 12 miastach w Polsce w głównych ciągach komunikacyjnych. Digitalowe nośniki out- i indoor to najnowocześniejsze kanały komunikacji łączące właściwości online’u i offline’u. W 2017 roku firma Screen Network otrzymała prestiżową nagrodę Mixx Awards za kampanię dla McDonald’s przyznaną w kategorii Offline Digitalizing. Wyjątkowość kampanii polegała na wykorzystaniu danych czerpanych na żywo. Kampania była wyświetlana na siatce ekranów LED umiejscowionej w bliskiej odległości od restauracji. Ekrany połączone na stałe do Internetu pobierały w czasie rzeczywistym (z bazy Targeo) informacje o „korkach” i informowały kierowców ile minut pozostało im jeszcze do upragnionego posiłku. W 2018 roku firma zdobyła kolejną nagrodą Mixx Awards w kategorii Offline Digitalizing za kampanię dla Showmax Polska oraz wyróżnione za kampanię dla Philips Polska.
E-Commerce Unit
Unit E-Commerce to obecnie 5 platform internetowych: CupSell.pl – sklep umożliwiający produkcję ubrań i gadżetów z personalizowanymi nadrukami, współpracujący z polskimi influencerami, Pingbig.com, czyli sklep oparty na kooperacji z influencerami i desingerami z Wielkiej Brytanii dający możliwość produkowania nietuzinkowych ubrań wg ich wzorów, naIMPREZE.pl - sklep z gadżetami na imprezy, MarsFromWenus.com – sklep oferujący bluzy, koszulki z full printowymi nadrukami na najwyższej jakości bawełnie oraz Mustache.pl - znany zarówno ze sklepu e-commerce z ofertą polskich projektantów, jak i organizacji popularnych targów. Dodatkowo do unitu e-commerce należy firma Print Logistic będąca połączeniem cyfrowej drukarni tkanin z wykrojnią i szwalnią.
Mustache.pl
Mustache.pl jest platformą e-commerce skupiającą wyselekcjonowane polskie marki modowe i niezależnych twórców designu. Platforma stanowi rozwinięcie targów Mustache Yards Sale organizowanych w Polsce od 2008 roku, które zyskały renomę najważniejszego wydarzenia w dziedzinie mody niezależnej i designu w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Mustache daje klientom dostęp do oferty ponad 700 wyjątkowych projektantów w jednym miejscu. Twórcy współpracujący z Mustache otrzymują natomiast kompleksowe wsparcie całego procesu sprzedaży - od kampanii marketingowych, po obsługę bezpiecznych płatności i organizację wysyłki. Misją Mustache jest promowanie i wspieranie tego co w modzie ciekawe, unikatowe a wciąż jeszcze nie odkryte.
Cupsell.pl
Cupsell.pl to innowacyjna i unikalna platforma e-commerce umożliwiająca darmowe prowadzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego z produktami zaprojektowanymi według własnego pomysłu. Mając sklep na platformie Cupsell można sprzedawać własne koszulki, bluzy, torby i temu podobne – łącznie ponad 50 różnych produktów. Cupsell zapewnia swoim sprzedawcom kompleksową realizację procesu produkcji, zamówienia i obsługi klienta. Działalność platformy w dużej mierze opiera się na współpracy z polskimi influencerami, którzy promują swoją działalność zarabiając jednocześnie na sprzedaży produktów sygnowanych własną marką.
Mars from Venus.com
Mars from Venus.com to polska marka oferująca unikatowe bluzy i t-shirty z full printowymi nadrukami na wysokiej jakości bawełnie. Oryginalny design, nietypowe podejście do mody i wysoka jakość produktów przyniosły jej uznanie wśród wielbicieli niezależnych twórców i swobodnego, streetowego stylu.
NaImpreze.pl
NaImpreze.pl to sklep internetowy oferujący szeroki wybór oryginalnych kostiumów, stylowych dekoracji i praktycznych akcesoriów na wszelkiego rodzaju imprezy i uroczystości – od urodzin, wesel przez wieczór panieński i karnawał aż do Halloween. Powstał z myślą o kreatywnych ludziach, którzy lubią bawić się w sposób nietuzinkowy i cenią dbałość o detale.
Pingbig.com
Pingbig.com umożliwia darmowe prowadzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego z produktami zaprojektowanymi według własnego pomysłu. Pingbig zapewnia swoim sprzedawcom kompleksową realizację procesu produkcji, realizacji zamówienia i obsługi klienta. Działalność platformy opiera się na współpracy z popularnymi influencerami z Wielkiej Brytanii.
Print Logistic
Print Logistic to firma będąca połączeniem cyfrowej drukarni tkanin z wykrojnią i szwalnią. Print Logistic oferuje: cyfrowy druk na szerokiej palecie tkanin i dzianin własnych i zaleconych przez klienta, cyfrowy nadruk na odzieży i innych nośnikach tekstylnych oraz innego rodzaju, wykrój i zszycie według zaprojektowanego przez klienta wzoru, a także kompleksową obsługę e-commerce dla drukowanej odzieży i galanterii gotowej. Print Logistic działa z wykorzystaniem najnowocześniejszych i jedynych na rynku polskim technologii potwierdzonych certyfikatami (zarówno ekologicznymi jak i jakości).
TV & Digital Content Unit
Łączy pod jednym dachem społeczności mediów telewizyjno - muzycznych 4FUN.TV, 4FUN DANCE i 4FUN GOLD z użytkownikami serwisów online, typu np. naEKRANIE.pl. Dzięki synergii kompetencji pozwala na szybszy wzrost w obszarze mediów elektronicznych - zarówno w zakresie komunikacji w social mediach, jak i obszarach produkcji kontentu oraz sprzedaży innowacyjnej reklamy natywnej i kontentowej.
4FUN.TV - Najwięcej muzyki
Kanał istnieje na rynku od 2004 roku. Jest skierowany do widzów, których interesują najgorętsze muzyczne trendy i dobra zabawa. Widzowie znajdą tu najlepsze zestawienia numerów jeden ze światowych list przebojów. 4FUN.TV był wielokrotnie wyróżniany za innowacyjność produktu oraz za społecznościowy model angażowania widzów. W 2016 roku zdobył prestiżową nagrodę Eutelsat TV Awards jako najlepszy kanał muzyczny w Europie.
4FUN DANCE - Najwięcej muzyki na imprezę
Kanał specjalizujący się w muzyce disco polo oraz dance. Widzowie odnajdą tu energetyczne hity, których nie może zabraknąć na żadnej imprezie! Najsłynniejsi DJ-e, największe przeboje i szalone teledyski - takie zestawienie tanecznych hitów pobudza do działania i pozytywnie nastraja na cały dzień.
4FUN GOLD - Przeboje wszech czasów
Uzupełniający portfolio 4FUN MEDIA kanał, który zapewnia widzom sentymentalną podróż w czasie. Największe przeboje, najlepsze wspomnienia - to muzyczny wehikuł czasu do lat 80’ i 90’.
naEKRANIE.pl
Serwis naEKRANIE.pl zajmuje się szeroko pojętą tematyką filmów i seriali, gier wideo, muzyki, książek i nowych technologii. naEKRANIE.pl jako jedyny portal w Polsce pozwala na zakup biletów we wszystkich kluczowych sieciach kin w Polsce. Dodatkowo w struktury serwisu została wbudowana porównywarka serwisów VOD - dzięki niej użytkownicy mogą w szybki i łatwy sposób zobaczyć i porównać oferty największych dostawców treści wideo w Polsce. Jest to aktualnie największy polski portal społecznościowy w tej kategorii tematycznej.
Marketing Services
Za działalność grupy kapitałowej 4fun Media SA w segmencie usług B2B, na którą składają się komunikacja marketingowa i konsulting, odpowiada agencja FCBBridge2Fun oraz spółka Program.
FCBBridge2Fun
To pierwsza polska agencja hybrydowa, która łączy świat popkultury i świat mediów ze światem reklamy. Bridge2fun działa na polskim rynku od 2015 roku. FCB jest częścią międzynarodowej grupy - na polskim rynku działa od 20 lat. W 2017 roku nastąpiło połączenie obu agencji, w wyniku którego powstało FCBBridge2fun. W swoich działaniach agencja łączy siłę rozrywki, kodów popkulturowych z emocjami zawartych w muzyce czy filmie. Posiada doświadczony, zorientowany na sukces i wielokrotnie nagradzany za kampanie i projekty zespół, który w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził transformacje komunikacji wiodących marek (T-mobile, Lotos, Onet, Pizzaportal, OtoMoto, USP, IPLA) oraz wprowadzał nowe marki (m.in. Showmax). Są autorami najbardziej nagradzanej kampanii w 2017 roku - za kampanię Axa Smart Bell zostali nagrodzeni - między innymi - dwoma lwami w Cannes. W 2018 roku według Media i Marketing Polska agencja została doceniona za „najbardziej imponujący wzrost roku”.
Program
Istotnym obszarem działalności telewizyjnej grupy kapitałowej 4fun Media SA jest świadczenie usług dystrybucyjnych i consultingowych dedykowanych nadawcom kanałów tematycznych (głównie zagranicznych) obecnym na polskim rynku telewizyjnym, za które odpowiada spółka Program.
Copyright 4FUNMEDIA SA