Digital-Out-Of-Home Unit
Digital-Out-Of-Home to obecnie drugie na świecie najszybciej rosnące (zaraz po internecie) medium reklamowe. W 2018 roku suma wydatków reklamowych na to medium wyniosła 13,4 mld dolarów. Popularność Digital OOH związana jest z niezwykle szybkim rozwojem technologii w obszarze digital signage. Synergia pomiędzy telewizją i on-linem, pełna kontrola nad planowanymi kampaniami w czasie rzeczywistym oraz elastyczne, indywidualne dopasowanie komunikatów do zmieniających się warunków zewnętrznych (m.in. za pośrednictwem danych z mobile), czynią to medium niezwykle atrakcyjnym dla reklamodawców. Za rozwój działalności grupy kapitałowej 4 Fun Media w segmencie Digital-Out- Of-Home odpowiada spółka Screen Network SA, która jest właścicielem spółek PRN Polska Sp z o.o. (posiadającej aktywa w postaci nośników) oraz firmy DOOH Net.
To lider rynku Digital-Out-Of-Home w Polsce. Zarządza największą w kraju siecią (23 606 tys. ekranów) w 3 635 lokalizacjach, co daje 40% udziału w rynku. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) w 553 miastach w całej Polsce w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Jako jedyny podmiot na polskim rynku oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform. Dodatkowo, wspólnie z Polsat Media, oferuje domom mediowym produkt pod nazwą Polsat Media AdScreen. Spółka Screen Network SA dysponuje obecnie największą, ustandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej. Dysponuje 40-stoma ekranami LED o powierzchni 50 metrów kwadratowych w 12 miastach w Polsce w głównych ciągach komunikacyjnych. Digitalowe nośniki out- i indoor to najnowocześniejsze kanały komunikacji łączące właściwości online’u i offline’u. W 2017 roku firma Screen Network otrzymała prestiżową nagrodę Mixx Awards za kampanię dla McDonald’s przyznaną w kategorii Offline Digitalizing. Wyjątkowość kampanii polegała na wykorzystaniu danych czerpanych na żywo. Kampania była wyświetlana na siatce ekranów LED umiejscowionej w bliskiej odległości od restauracji. Ekrany połączone na stałe do Internetu pobierały w czasie rzeczywistym (z bazy Targeo) informacje o „korkach” i informowały kierowców ile minut pozostało im jeszcze do upragnionego posiłku. W 2018 roku firma zdobyła kolejną nagrodą Mixx Awards w kategorii Offline Digitalizing za kampanię dla Showmax Polska oraz wyróżnione za kampanię dla Philips Polska.
Copyright 4FUNMEDIA SA