Marketing Services
Za działalność grupy kapitałowej 4fun Media SA w segmencie usług B2B, na którą składają się komunikacja marketingowa i konsulting, odpowiada agencja FCBBridge2Fun oraz spółka Program.
To pierwsza polska agencja hybrydowa, która łączy świat popkultury i świat mediów ze światem reklamy. Bridge2fun działa na polskim rynku od 2015 roku. FCB jest częścią międzynarodowej grupy - na polskim rynku działa od 20 lat. W 2017 roku nastąpiło połączenie obu agencji, w wyniku którego powstało FCBBridge2fun. W swoich działaniach agencja łączy siłę rozrywki, kodów popkulturowych z emocjami zawartych w muzyce czy filmie. Posiada doświadczony, zorientowany na sukces i wielokrotnie nagradzany za kampanie i projekty zespół, który w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził transformacje komunikacji wiodących marek (T-mobile, Lotos, Onet, Pizzaportal, OtoMoto, USP, IPLA) oraz wprowadzał nowe marki (m.in. Showmax). Są autorami najbardziej nagradzanej kampanii w 2017 roku - za kampanię Axa Smart Bell zostali nagrodzeni - między innymi - dwoma lwami w Cannes. W 2018 roku według Media i Marketing Polska agencja została doceniona za „najbardziej imponujący wzrost roku”.
Istotnym obszarem działalności telewizyjnej grupy kapitałowej 4fun Media SA jest świadczenie usług dystrybucyjnych i consultingowych dedykowanych nadawcom kanałów tematycznych (głównie zagranicznych) obecnym na polskim rynku telewizyjnym, za które odpowiada spółka Program.
Copyright 4FUNMEDIA SA